Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Τα Πυρετικά σου Μάτια






  Τα πυρετικά σου μάτια
σαν κοιτώ
στις λίμνες τις βαθιές τους με γκρεμίζουνε
Δίχτυα μιας αίσθησης ατέρμονης
σε λάγνες ηδονές
υποδόρια κι αργά με νανουρίζουνε.



Τα πυρετικά σου μάτια
κοιτώ
και πίσω απ’ τα βλέφαρά μου τα κλειστά
δυό ήλιους σκοτεινούς που ανατέλλουν ψηλαφίζω.
Κυλούν και στάζουν
οι παλιές θλιμμένες αγάπες τους
στη λευκή μου αγκαλιά
τους άρρητους λυγμούς τους με γλύκα να κρατώ
τους φόβους τους ν’ αγγίζω.



Τα πυρετικά σου μάτια
τόσο γνωστά απ’ το ποτέ,
αρχαία εικόνα παγανιστικής λατρείας,
στο δέρμα μου πυρώνουν στίγματα παλιά
χαράζουν στο κορμί μου δρόμους μουσικούς
μιας έναστρης κρυφής  ακολουθίας.



Τα πυρετικά σου μάτια,
καθρέφτη 
τέλους μιας ξεχασμένης αρχής
κι αυγής των άστρων πίσω απ’ τις κόρες των δικών μου
κοιτάζω πάντα
κι απορώ
αν ζω με αίμα και δονήσεις ηδονής το πιο κρυφό όνειρό μου..




©  Δώρα Νικολαΐδου, Ιούνιος 2014

 
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου